петак, 3. јун 2011.

Test novog Irc chat-a

Epa sinoć sam do kasno testirao moj nov chat koji sam dodao uz blog. Mada mi je chat na blogu postoji i veća verzija koju sam postavio na svom forumu.
U testiranju chata mi se pridružila i Jungle Queen.
Naišla baš kao poručena, do 2 am smo testirali chat, testiranje bi se produžilo sigurno i duže ali već je bilo kasno, a i ja sam se ukočio. Jer ležeći 3 sata potrbuške na krevetu i kuckati je totalno neudobno. A ležao sam jer sam jedino tu na tom mestu imao signal za WI-FI.
Videću kako će se chat uklopiti na blogu i koliko će ih čitaoci bloga koristiti.
U svakom slučaju chat lepo radi, nije ništa posebno, ima proste smile i ne baš neke dodatke, ali odlično radi i mislim da može dosta chatera da ,,izdrži". Ne kao neki koje sam već koristio pa čim se pojave više od tri na chatu na njemu piše ,,over capacity". 
A dobro free verzija, moglo se i to očekivati. Šta da se radi, mora da se krpi, da se nadomesti nedostatak koji imaju free verzije. Ma ko će da kupuje cele programe, to bi bilo vrlo ne isplativo za moj budžet.
Hvala bogu pa postoji The Pirat bay, mada uskoro će kod nas to biti krivično delo. Kako mi kaze Jungle Queen kod nje je to vrlo riskatno, tamo u Nemačkoj da se preuzima sa torenta.
I tako.
Sve u svemu chat fino radi. Tako da izvolite, dođite da kuckamo.

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates