четвртак, 2. јун 2011.

Opasnost od plinske boce.

Koliko sam juče imao sreće ili mogu reći da me je bog sačuvao od moguće eksplozije plinske boce.
Krenuo ja kao i obično tog popodneva, postavio sebi ručka, završio i rekoh sebi ajde da stavim kaficu. Pošto imam rešo na plin njega vrlo često koristim za kuvanje kafe. Stavim ja lonče sa vodom, operem tanjir iz koga sam jeo, raspremim sto.
Voda taman stiže, vri, uzimam krpu sklanjam džezvu, stavljam šećer, kafu i dok sam to radio, začulo se blago šuštanje, isti zvuk koji ispušta brener. Krenem ja da vidim šta je savijam se gledam, nema ništa, kada odjednom izbio je veliki plamen, počeo je polako da pali kredenac. Rešo mi je tada bio pored prozora, sreća pa nije zahvatio i zavesu. Znate ljudi, kada vidite onaj plamen i znate šta može da se desi, uhvati vas mala doza panike, makar je mene držala na kratko. Trajalo je to svega 5 sekundi, heh ako ćemo precizno, i brzo zavrnem ventil na boci.
Kada se gumeno crevo malo ohladilo, uzeo sam ga da vidim u čemu je problem. Pošto je deo na koji se navlači crevo plastičan, on je bio napuko, crevo se bilo izvuklo a na rešou je bio otvoren plamen, ventil skroz otvoren na boci i toliko.
Sreća je bila ta što je boca bila predhodni dan napunjena, jer da je bila polupuna ili skoro pa prazna, bilo bi ,,veselo".
Zato poruka za sve one koji su ovo pročitali dobro proverite to prokleto crevo!

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates