петак, 3. јун 2011.

Moja baka na internetu.

Pogledajte vrlo vrlo duhovit spot Grandma Got a Facebook
.
Zamislite da se i ovo vama desi, napravite baki profil na facebook-u, baka počne da ga koristi i napravi shou!
Heh, neko će reći: ,, Ma gde moja baba na facebook-u, za stare ljude je to suviše komplikovano". A ja bih reko na to da to i nije sasvim tačno, jer kada je moja baka došla da me pita da na ovaj ,,komjuputer" nađem recepte za neke kolače, mene je nešto tada i mrzelo da tražim kolače po netu, pa sam lepo baki pokazao šta je šta. Ovo ti je tastatura, kao kod kucaće mašine, ovo ovde se zove ,,Miš" to služi, vidiš bako ovu strelicu, baka je ugledala odmah is prvog maha, e nju namestiš na ovaj tekst klikneš i tu ti se otovri nova strana sa receptima.

Ostavih ja baku, krenuh sebi da nalijem malo soka od višanja, naravno ,,bakina kuhinja", dok sam ja tamo ,,rastvarao" sok u vodi baka se snašla pa cepa, pa prepisuje li prepisuje recepte sa neta.

Ja stao zapanje na ulazu u svojoj sobi i gledam ovaj prizor, govorim ja sebi : ,,Vao znači od bake si nasledio taj ,,insekt" za tehnologiju, hm hm vrlo zanimljivo". Baka se toliko zanela sa internetom da me nije ni primetila da stojim tik neki metar od nje.

Ona više i nije pretraživala recepte, sada je čitala horoskope, dnevne, mesečne i naravno godišnje. Čak se i snašla na web strani novinske agencije ,,Blic".

Pomislih ja : ,,Još samo fali da mi se baba navuče na net, pa da uopšte ne stignem ja na red", haha kako sam se nasmejao. Tek me je tada primetila, ja joj rekoh: ,,More baba opasna si ti, za koju godinu i do hakera bi dogurala". A baba me začuđeno pogleda i upita: ,,Šta ti je to pa sada ,,Hakler"? Ja joj odgovorih: A da čekaj bako malo, jedno po jedno ne uči se prvo slovo ,,Đ" nego ,,A", polako, kako vidim ako ovim temo nastaviš da učiš bogami, mnoge babe i dede će ti zavideti a verovatno i neki mlađi.

Baba me pogleda nasmeja se i reče: ,,More dete nije ti ovo za mene" i ode.

Pomislih: ,,Šteta, a takav talenat!"

I tako,vidite kako se stariji ljudi snalaze oko tehnike, zato nemojte da ih podcenjujete da ne bude kao u ovom spotu koji se nalazi odmah ispod teksta.




5 коментара:

Džunglica је рекао...

Hahha, bakica carica :)

Miloš Miladinović је рекао...

Bakica je shou.
Nije bila nekoliko dana tu pa sam joj se uželeo. ;))

ТоМЦаа је рекао...

E matere mi hteo sam da napišem da ti je bakica carica, al sad nije fer da prepisujem...

Alal joj vera, moja ni s telefonom ne može da se snađe nikako. :)

Filozof је рекао...

Tako i moja keva :D

Miloš Miladinović је рекао...

@thevodkanockers
E onda dobro razumeš celu priču haha.

I DOBRO DOŠAO THEVODKANOCKERS!

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates