уторак, 29. новембар 2011.

Pomoć Zvezdani - Blog akcija

Iz mog ugla osnovna svrha bloga je skrenuti pažnju na problem koji tišti vas ili pojedinca iz vaše sredine.
Kako su mnogi daleko pametniji ljudi rekli: ,,O problemu se mora pričati da bi se rešio", tako sam i ja odlučio da kada god budem naišao na neki problem u u ovom slučaju blogersku akciju o kojoj sam pročitao na blogu Vere Mlađan - Džepna Venera, da pišem o tome odnosno da se pridružim akciji.Verovatno ste čuli za problem sa kojim se susrela mlada junakinja Zvezdana.
Slika kombinovane tehnike - Monotopija
Zvezdana boluje od Battenove bolesti  od koje ,kako sam pročitao na blogu Najdrvenija advokatska e- kancelarija , inače boluje četvoro dece u Srbiji.
Mnogi su se priključili ovoj akciji. 
Slikar Sava Stojkov je poklonio svoju sliku kombinovene tehnike - Monotopija
Smatram da je moja obaveza kao blogera a pre svega čoveka da eto na bilo koji način,  koliko toliko pomognem.

Još jednom vas pozivam posetite Džepna Venera Blog pročitajte detaljnije o akcjiji#ZajednoZaZvezdanu i u koliko imate neko pitanje pošaljite mail na mladjan.vera@gmail.com 

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates