понедељак, 5. децембар 2011.

YouTube - kreirajte vaš animirani video.

Xtranormal movie maker je odličan način da stvorite vaš kraći YouTube film.

,,Create video"
Ja sam prirpemio kraće upustvo kako bih vam olakšao da se lakše snađete. Da bi ste pristupili movie maker-u potrebno je da kliknete na ovaj link



Ja sam odabrao ,,SUITZ".
Kliknite na ,,Create video" to vas vodi do sledeće strane na kojoj se nalaze deset tema. Ja sam odabrao ,,SUITZ". Ima te i opciju da izabere jednog ,,glumca" ili dva (1 Actor - 2 Actors)



Sledeći korak je da izaberete prostor, onda izaberite glumca i na kraju zvukove i muziku koja će se čuti u pozadini.
  
Veliki izbor glumaca






Sada je još ostalo da unesete tekst. Nažalost opcija za Srpski nije dostupna, iz tog razloga sam ja koristio Engleski jezik.

Ne postoji opcija za Srpski jezik
Prilikom unosa teksta imate sa leve strane razne opcije sa kojima svom liku možete dodati razne pokrete tela ili izraze lica, u svakom slučaju interesantan dodatak.

Na kraju ako želite da objavite vaš video kliknite na znak ,,YouTobe". Možda ne bi bilo loše da pre objavljivanja proverite kako izgleda video, to možete učiniti klikom na ,,Preview". Prilikom pregleda snimka kvalitet je znatno lošiji ali ništa se ne brinite, kada
budete objavili snimak kvalitet će biti mnogo bolji.
I to je to, ako želite možete pogledati kako sam ja uradio svoj video.







0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates