уторак, 26. јул 2011.

Twitter proslavio peti rođendan

POPULARNA DRUŠTVENA MREŽA TWITTER, koja omogućava razmenu kratkih poruka, proslavila je pre nekoliko dana svoj peti rođendan i iskoristila priliku da javnosti predstavi svoje impresivne statistike
Oko 600.000 novih korisnika svakoga dana otvori nalog na Twitteru, iako je ovoj društvenoj mreži trebalo oko godinu i po dana da privuče prvih 600.000 korisnika, saopštila je kompanija.

Prvoga dana rada, korisnici su poslali 224 napisa, dok se danas toliko napisa pošalje u svakoj desetinki sekunde. U međuvremenu je inženjerski tim kompanije otkrio da korisnici pošalju oko 350.000.000.000 napisa svakoga dana.


Prošle nedelje, Twitter je saopštio da je nedavno broj aplikacija koje nude pristup ovoj platformi dostigao jedan milion, a da ih je razvilo 750.000 programera.


„Prosleđivanje 350.000.000.000 napisa dnevno je neverovatno zabavan inženjerski izazov. Ali to ne prikazuje koliko su pasionirani naši korisnici,“ napisao je inženjerski tim Twittera.


Twitter je značajno unapredio stabilnost svoje veb lokacije, dostupnost i performanse, koje su ranije bile neusklađene, što je dovodilo do čestih prekida u radu, kočenja i nedostupnosti.


Danas se slika na kojoj je
kit u nevolji koju je Twitter postavljao na svoju početnu stranicu kad god lokacija nije bila u funkciji, mnogo ređe sreće, a kompanija je nastavila ka novim izazovima, kao što je održiv priliv prihoda prvenstveno na osnovu mrežnih reklama.

Twitter je suočen i sa negodovanjem nekih programera koji su razvili aplikacije što nude neke dodatne opcije i funkcionalnosti koje olakšavaju korišćenje ove društvene mreže, jer je Twitter ubrzo dodao izvornu podršku za te funkcionalnosti na svojoj veb lokaciji.


Ova lokacija je nesumnjivo najpopularnije mesto na kome javne ličnosti, kompanije i pojedinci kroz kratke tekstualne poruke mogu podeliti s drugima ono što misle. Lokacija je čak imala i ogromnu (i kontroverznu) ulogu u političkim nemirima, posebno u zemljama sa autoritarnim režimima u kojima su protivnici vlasti shvatili da Twitter mogu iskoristiti kao efikasnu i skrivenu alatku za komunikaciju.


Iako je više okrenut ka potrošačkom tržištu, koncept mikro veb dnevnika, koji Twitter prati, usvaja sve veći broj proizvođača poslovnog softvera koji sada pružaju usluge nalik Twitteru namenjene za saradnju i komunikaciju na radnom mestu.


Peti rođendan Twittera u kompaniji nije dočekalo nekoliko poznatijih ličnosti, kao što su suosnivači Biz Stoun i Jun Vilijams, koji su nedavno prešli u druge kompanije.

(MikroVesti)

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates