четвртак, 27. октобар 2011.

Facebook virus

Ovo je jedan od mojih ,,prijatnih" razgovora sa ,,Hackerom" koji mi šalje link za koji tvrdi da nije virus. Do sada me je kontaktirao sa više različitih FB profila i uvek bi tekst bio isti.

On,ona,oni,to ili kako god već mi šalje za početak Hi, kada ja odgovorim sledi link i smaile. Onda mu ja poručim da je ,,virus" odnosno ,,Hacker", on mi poručuje da tamo nema virusa.
Trebalo bi da Facebook obrati malo pažnju na bezbednost profila ali bi svakako trebali korisnici Facebook-a da stave jače šifre kako se ne bi ovo dogodilo.

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates