четвртак, 26. мај 2011.

Ratko Mladić uhapšen, dalje?

Udarna vest danas na svim kanalima u Srbiji. Pogledao sam na sajtu RTS-a, pročitao, naša elita oduševljena, puna sebe izveštava o tome. Nego vrzma mi se po glavi jedno pitanje, zašto dana, sada? Dali je to ono: ,,ubiti dve muve jednim udarcem"?

Ali dobro videćemo već, u glavnom uhapsili su čoveka i sada bi momentalno trebalo da nam bude bolje, valjda. Pa zar nisu tako govorili naši političari nema boljeg sutra dok Mladića ne uhapsimo i isporučimo našim dobrim, finim, uglađenim prijateljima.
Ma saće nam biti bolje garantovano, saće da nam naši ,,prijatelji" uzvratit tako što će nam uvaliti na tone i tone radioaktivnog otpada.
Pa kada nam krene u EU kao Grčkoj, pa kada nam EU opali i njihov porez, biće bogami mnogo bolje.

EU nas je do sada sa tim ucenjivala, večito neke gluposti i više ti Holanđani kada bi nam se malo skinulu sa leđa u paketu sa EU i tako dobrim presvetim, prepodobnim Amerikancima koje je kako sam ovih dana video sam bog kaznio opustošivši celu srednju Ameriku.
Evo već mi je bolje, prokleti licimeri,prevaranti.

Ne znam šta još da kažem, mislim bilo šta je reći, jebo lud zubnjenog!
Dali će opet u BG biti na izlozima: 100% sniženje na patikama? Videćemo.
I to taman da nam bude bolje kad ono bliži se smak svet, e bez veze, pa bre baš nemamo sreće.  Ma izgleda da smo mi baš neki baksuzan narod. Možda grešim ne znam, šta ti misliš? Da pitam tebe što čitaš ovu pisaniju. Jesmo ili nismo?
Ma izgleda da smo sve pomalo, izgleda da su pronašli pravi recept za globalnu kontrolu .

I tako sada nam samo još ostaje da dočekamo to bolje sutra, i ne neću reći: ,,Jedva čekam"!

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates