среда, 6. април 2011.

Umalo snimala svoju smrt

Snimak Vendi Kob, koji je objavljen do na YouTube-u na kojem komad drveta udara u njenu šoferšajbnu pregledan je već milion puta. 

Iako filmić traje tek nekih 40 sekundi, već je postao kandidat za najstrašniju saobraćajnu nesreću ikad.
 
Četrdesetogodišnja Vendi Kob pamtiće ovu vožnju do kraja života.
 
Vendi se vozila  putem pored Šelbija u Severnoj Karolini, kada je uključila kameru kako bi snimila dva vozila koji se pretiču ispred nje. 


U jednom trenutku je vozilo ispred nje prešlo preko drveta. 
 
Drvo je odskočilo od puta, poletelo i zabilo se pravo u  njenu šoferšajbnu.
 
Nakon stravičnog praska i udara snimak se prekida...
 
- Nisam znala šta da radim, da li da vičem, psujem ili plačem. Jednostavno sam bila u šoku i jedva sam pozvala pomoć - rekla je Vendi.
 

 




(BLIC)

3 коментара:

Mare је рекао...

uuu...Zamalo...:-o

Miloš Miladinović је рекао...

Znači kako sam se iscimao, još sam slušalice nosio :-o shou.

Inače sreća u nesreći je, što ova letva nije probila skroz vetrobran.

Mare је рекао...

uuu...Zamalo...:-o

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates