уторак, 4. јануар 2011.

Novogodišnje ludilo

Došla nam je i 2011 godina sa malo snega i malo sunca. Ja sam je dočekao kako dolikuje, prvu noć sa pelinkovcem a drugu sa vinjakom.
Kućna žurka, atmosvera na nivou. Prvo veče je bilo ludo, mnogo se bilo popilo, previše. Ali kada piti ako ne tada?
Bilo je i crno vino i crnih očiju, sve je bilo crno oko mene kada je već počelo da sviće negde oko pet. Heh samo su najači ostali budni da dočekaju prvo novogodišnje jutro. Ja i dve cure, moje dobre prijateljice, iscrpljeni od alkohola i pesme, razgovarali smo dok su ostali spavali. Komična situacija ih je bilo gledati kako spavaju. Naslonjeni jedni na druge, kao umorni stražari posle duge noći, iscrpljeni spavaju.
Dobra je bila prva noć ali druga je bila još bolja. Iako sam ja organizovao žurku, prvi sam je napustio, vinjak me je ušuškao u krevetu. Ali nije zbog toga bila bolja, nema ničega u tome bolje. Bila je bolja zbog samo jedne stvari, u toj drugoj noći se dogodilo nešto, dogodila se ljubav.
Ponešeni alkoholom, atmosverom i strašću, koja se osećala tada u vazduhu, privučeni jedno drugome kao jakim magnetom, tom ne vidljivom silom, spojilo se dvoje mladih i ludih.
Sve je to još sveže, još je rano za reći bilo šta.
 Znate kako kažu: ,,Noć je još mlada".
Ima vremena.
To je ono što ja zovem uspešnom žurkom, nekome je donela dobar provod, nekome novu ljubav,  nekome je sve to zajedno.
Sve u svemu svako je dobio nešto, deda mraz je odradio svoje, dobra deca su dobila svoje, a loša svoje poklone. Svi zadovoljni, svako srećan na svoj način.
Dobro je počela 2011 godina, počela je sa avanturom burno, pozitivno burno.
Osećam da će biti zanimljiva.
Videćemo.

SREĆNA NOVA GODINA

2 коментара:

Анониман је рекао...

Kakva ljubav bre???

Miloš Miladinović је рекао...

Heh a kakva ljubav može biti?

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates