понедељак, 13. децембар 2010.

RSS READER

Šta je RSS?


RSS READER u prevod ,,RSS čitač", inače RSS znači Really Simple, što u bukvalnom prevodu znači ,,Vrlo Jednostavno". Drugo ,,S" skraćeno od Sindikat. Njegova osnovna funkcija je praćenje više sajtova iz jednog jedinstvenog čitača. Pitate se zašto bi mi tako nešo trebalo? Umesto da posećujete svaki sajt posebno vi će te otovriti jedinstveni čitač koji će vam prikazati informacije o sadržaju svih vaših omiljenih sajtova koji je dodat od poslednjeg čitanja. Ako vam neki članak privuče pažnju, iz čitača se jednostavno pristupa čitavom sadržaju na matičnom sajtu.
RSS čitači variraju po lakoći upotrebe i funkcionalnosti. Neki čitači vesti inkorporiraju email, podcast funkcije pa čak i User Network (USENET) vesti. RSS vesti može da importuje RSS vesti iz Outline Processing Markup Language (OPML) faljlova ili drugih RSS čitača vesti.
Mada neki drugi uključuju i postavljanje tekstova na blogove i brzo slanje poruka (IM).
U koliko imate Windows operativni sistem, neki od polarnih čitača su: FeedDemon, Omea Reader, Awasu Personal Edition, Google Reader. Za one koji koriste Macintosh Shrook Mac RSS Bewsreader,  Pulp Fiction Mac, NetNewsWire Mac, i Google Reader Mac su među glavnim i najpopularnijim RSS čitačima vesti.

U svakom slučaju preporučujem ovaj program jer će znatno olakšati praćenje više sajtova uz minimlano trošenje vremena na to.
Ja sam koristio program koji sam instalirao sa google sidebar. Odličan mali program koji mi je pokazivao pravo na desktop sve najnovije vesti koje sam ja pratio.

Inače inspiraciju za ovaj članka o RSS-u dao mi je blog Snele koji je i raspisao konkurs.

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates