понедељак, 28. јануар 2013.

Prokuplje bez rupa - O akciji

Sa ovom pričom sam krenuo samo iz jednog jedinog razloga, olakšati život u Prokuplju koliko toliko.
Od 14. decembra 2011 godine ja sam podneo šest reporta dok su mi tri stigla od sugrađana/ki dovoljno svesnih koliko je ovo moglo učiniti grad boljim i lepšim mestom za život.
Nažalost odziv za akciju nije bio ni približno onakav kakav sam mislio da će biti.
Verovao sam da će akcija ovog tipa pokrenuti ljude da urade nešto kako bi sebi olakšali život ali prevario sam se.
Izgleda da nije dovoljno napraviti web stranu, grupu na Facebook-u i kontakt stranicu na kojoj je samo trebalo poslati sliku i adresu kako bih ja kasnije to postavio na sajtu koji služi za obeležavanje lokacija na kojima je potrebna sanacija.
Mnogo je tu faktora zbog čega je odziv bio više nego slab.
Možda ja nisam doprineo tome da se za akciju dovoljno čuje, nedostatak građanske inicijative i tako dalje.
Ja svakako neću odustati, pokušaću da pokrenem što veći broj onih koji vole Prokuplje i žele nešto konkretno da urade za svoj grad.
Nadam se da će sledeće godine u ovo vreme napredak biti mnogo veći, mnogi trotoari sanirani i ulice iskrpljenje.

Ispod možete videti neke od prijavljenih lokacije kojima je neophodna sanacija:


Magistralni put Niš - Priština - Link







Ova lokacija se nalazi kod nekadašnje ,,Jadran" kafane.
Taj deo trotara će za neku godinu imati ,,istoriski značaj".
Link





Lokacija je blizu zelene pijace. U komentaru je napisano da ovako izgleda zadnjih deset godina.
Od kako ja pamtim da taj deo grada on se uopšte nije promenio.
Link




Opasna rupa uz trotoar,odmah prekoputa Salona keramike, obeležena ali ipak treba biti na oprezu. 











Udarna rupu u Sokićevom bulevaru, ulica Veljka Milankovića Vuka.














Neasfaltirane ulice, dve od mnogih. Avalska i Višnjička.

1 коментара:

Miloš је рекао...

Trudim se, za sada sam usamljen u ovom poduhvatu, ali tražim saradnike. Hvala na podršci, puno uspeha vam želim! :-)

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates