недеља, 20. март 2011.

Milosrdni Anđeo ponovo u akciji!!!

Hm izgleda da je Anđeo, ,,Milosrdni Anđeo" opet raširio svoja krila i krenu u odbranu ,,slabih" od ,,tirana" i ,,tiranije".
Baš onako kako je i nas ,,odbranio" i ,,oslobodio" okova ,,tiranina" koji nas je navodno porobio.
Sveta, dobra i uvek sprema družina ,,Anđela" je i ovaj put pritekla u pomoć jadnim pobunjenicima kojima su ugrožena neka prava. Hm koliko mi je sve to poznato, kao da sam sve to već video negde!

I tako svi se polako uključuju pod dirigentskom palicom globalnog policajca.

Ah ti prepodobni, presveti Amerikanci, uvek tu da pomognu, heh divim im se, ne znam sta bi mi ostatak sveta bez njih a i naravno umalo da zaboravim i Engleze.



Hm u redu, verujem ja da su oni dobri i da se bore za bolje sutra, nego jedno pitanje mnogo mi smeta, stalno me bocka, kao kamen u cipeli, a to je ako su tako brižljivi i brinu ih stvari koje se dešavaju po svetu, zašto oni koji su prvo uništili Japan, uništili tako dobro, zašto im se sada nebi revanširali i pomogli da saniraju nuklearne elektrane koje bi mogle svašta da naprave kada bi slučajno pukle.

Ali ne, njima je bitno da malo potroše svoje naoružanje, a kada oni počnu da ga troše tako opet kreće proizvodnja, što znači da i ceo svet može da ode do đavola ali njihova ekonomija mora da se oporavi!

Ma muka mi je od njihovog licemerja, od njihove lažne brige za druge, wikileaks je sve lepo otkrio i pokazao, pokazao njihovo pravo lice.

Ali mnoga su carstva propala i Rimsko,Vizantisko,Osmansko i veliko Dušanovo carstvo, njihovo je još mlado i kad tada će propasti samo jedino sva ova pre njega nisu povukla svet u tu propast što za ovo novo možda i neće biti slučaj.

Ovo sramotno bombardovanje Libije zbog navodno ugroženih ljudckih prava je ništa drugo, do igre koja se završava okupacijom te zemlje i korišćenje njihovi naftnih resursa.

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates