среда, 8. јун 2011.

Neka statistika bloga Neke moje stvari

Kažu da mnogo pišem, a da li je to što pišem interesantno?
Pa meni jeste ako drugima nije, jer opet dodjem ovde na svom blogu i podestim se nekih stvari.
Ali ja mislim da opet jeste, da ima interesantnih stvari jer sam dostigo bio do 10.450 pregleda, ali tada sam bio naj aktivniji pa sam ih imao toliko, sada ne silazim ispod 6.000 mesečno.
Dobro nije nešto, ali nije ni loše pošto je blog na Srpskom jeziku i relativno je nov.



Pregled za mesec dana.
Ako ja lažem, onda statistika ne.
Ali sada me zanima samo jedno, brzina učitavanja bloga.
Da li se blog sporo učitava, brzo, da  bih znao šta da promenim, šta da oduzmem, šta da dodam i tako te stvari.

Postaviću anketu pa ako vam nije teško štiklirajte jedan od ponuđenih odgovora. Meni se u suštini blog dobro učitava, koristim ovaj bežični ADSL i Wi-Fi i kod mene u suštini mi solidno dobro učitava.

 Ispod je geografski pregled odakle je sve čitan blog.

Interesantan skup zemalja.
Dobro za Bosnu,Hrvacku,Makedoniju i Crnu Goru nisam iznenađen jer se mi razumemo koliko toliko, i meni se često dešava da odem na sajtove tih država i da u početku i ne primetim odakle su.
Mada je to nebitno iz koje je zemlje koj blog,sajt, bitno je to da ima šta na njima da se pročita.

SAD 189 pregleda za mesec dana, hm nije loše, ima dosta naših ljudi u inostranstvu, ali izgleda da matica nije baš povezana sa dijasporom.









Što se tiče pretraživača, posetioci bloga Neke moje stvari su najviše koristili Chrom sa 3,213 poseta za mesec dana.
Na drugom mestu je Firefox sa 2,085 poseta.
Uzgred ovo potvrđuje da su ova dva pretraživača najbolja, koje i sam koristim.

Epa ovo je ta neka statistika bloga koju sam hteo da podelim sa vama, dragim čitaocima i čitateljkama.

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates