понедељак, 06. јун 2011.

Izbegnite firmu Niš Woby Haus

     O pravima i zaštiti potrošača se mnogo govorilio poslednjih godinu dana, ali koliko sam mogao da vidim svest nekih prodavaca, trgovaca se izgleda nimalo nije promenila.
Imao sam ovih dana vrlo loše iskustvo sa firmom Niš WOBY kod koje sam kupio kako piše na garantnom listu ,,BRUSILICA TRAČNA W-BS 850"  i kojoj garancija traje dve godne.
Problem se sastoja u tome da kada mi se mašina pokvarila, znači posle prve upotrebe, gospoda koja rade u toj firmi,prodavnici, nisu mi zamenili mašinu novom već su je poslali na servis. Ja sam pristao na to i kada je došla sa popravke posle nekih petnes dana, mašina se opet pokvarila posle nekih pola sata rada.
Opet sam otišo tamo, iako me je vožnja do Niš koštala skoro koliko i ova mašina, zaposleni u toj firmi su opet odbili da je prime nazad i opet su je poslali na servis.
Na pitanje zašto je ne zamene novom oni su odgovorili da to nije u njihovoj nadležnosti i da im tako nalažu nadređeni.
I šta sada, pozvao sam tržišnu inspekciju koja me je prosledila na ,,Centar za zaštitu potrošača - FORUM", a na tom broju nisam uspeo da dobijem nikog, mada pokušaću opet.

To je jedno tako nekorektno ponašanje firme Niš WOBY HAUS da vam preporučujem da je zaobiđete u širem krugu, da ne bi ste imali probleme kao ja.

5 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates