понедељак, 6. јун 2011.

Izbegnite firmu Niš Woby Haus

     O pravima i zaštiti potrošača se mnogo govorilio poslednjih godinu dana, ali koliko sam mogao da vidim svest nekih prodavaca, trgovaca se izgleda nimalo nije promenila.
Imao sam ovih dana vrlo loše iskustvo sa firmom Niš WOBY kod koje sam kupio kako piše na garantnom listu ,,BRUSILICA TRAČNA W-BS 850"  i kojoj garancija traje dve godne.
Problem se sastoja u tome da kada mi se mašina pokvarila, znači posle prve upotrebe, gospoda koja rade u toj firmi,prodavnici, nisu mi zamenili mašinu novom već su je poslali na servis. Ja sam pristao na to i kada je došla sa popravke posle nekih petnes dana, mašina se opet pokvarila posle nekih pola sata rada.
Opet sam otišo tamo, iako me je vožnja do Niš koštala skoro koliko i ova mašina, zaposleni u toj firmi su opet odbili da je prime nazad i opet su je poslali na servis.
Na pitanje zašto je ne zamene novom oni su odgovorili da to nije u njihovoj nadležnosti i da im tako nalažu nadređeni.
I šta sada, pozvao sam tržišnu inspekciju koja me je prosledila na ,,Centar za zaštitu potrošača - FORUM", a na tom broju nisam uspeo da dobijem nikog, mada pokušaću opet.

To je jedno tako nekorektno ponašanje firme Niš WOBY HAUS da vam preporučujem da je zaobiđete u širem krugu, da ne bi ste imali probleme kao ja.

6 коментара:

Dusan је рекао...

mislim da ste potpuno u pravu,treba ih izbegavati. dacu vam jos jedan razlog vise. kupio sam hilti marku womax wbh-1500 vati,koji samo stema. platio sam ga 20.000-dvadeset hiljada dinara i garantni rok je 1-godina. nakon 4-meseca hilti se pokvario,odneo sam ga na servis,nakon nedelju dana zvali su me da preuznem hilti. kada sam otisao rekli su mi da moram da platim popravku 4-cetiri hiljade dinara jer je hilti navodno otvaran,dali su mi racun. ja sam poludeo i trazio garantni list kada sam video da ga nema,oni su mi rekli da mi vise nevazi i da nije kod njih.SRAMOTA NISTA VISE NECU KUPOVATI KOD NJIH.

advokat је рекао...

Želim da iskomentarišem ove žalbe u vezi Woby Haus pošto sam prilično dobro upoznat sanjihovim poslovanjem. Njihovo ponašanje prilikom zamene mašina koje se pokvare u garantnom roku, , i ako to vama izgleda bezobrazno i bahato zapravo sasvim je opravdano na srpskom tržištu , rećiću vam i zašto. U prvim godinama rada kada je Woby većinom prodavao Einhell , mašine koje se pokvare prilikom prvih 7 dana upotrebe bez pogovora su zamenjivane novima, čak i ako je mašina na servisu duže od 10 dana zamenjivana je novom i produžavana garancija. Međutim naš narod kakav je našao je odmah način da to iskoritsti. Naime kod 40% svih mašina koje su posle zamene novom došle na servis utvrđeno je da su potrošači zaista VADILI delove iz njih većinom elektromotore .Kod barem 20 % svih mašina vraćenih nazad kvar je u startu nastao zato što ljudi jednostavno ni ne pogledaju uputstvo a onda na sav glas pričaju kako su stručnjaci , majstori kojima ne treba uputstvo , a kad im se ukaže na grešku često se od sramote ni ne pojave da preuzmu mašinu. Woby na taj način samo štiti sebe od "snalažljivih majstora", zato insistiraju da mašina mora prvo na servis da se utvrdi dali je kvar zaista nastao fabričkom greškom. Ako ste kupili Hobi alat nemožete očekivati neznam kakvu ekspolataciju , ako hoćete nešto što se ne kvari i kvarovi rešavaju u roku od odmah , kupite profi alata po 10 puta većoj ceni. Naravno nisu ni oni iz woby-a cvećke, bude tu i oštećenih kupaca ali video sam više slučajeva da se ljudima pre izlazilo u susret čak i kad nisu u pravu. Nemam ništa od ovog posta samo želim da ispričam priču kako je ja znam

Nenad је рекао...

Kupio sam kod njih co2 aparat za varenje koji se posle 10 dana pokvario. oni su poslali u Novi Sad na servis i čekao sam 30 dana da bi se posle izvesnog vremena pokvario opet i to isti kvar. Stvarno ih treba izbegavati.Šta sada ja da radim sa tim aparatom jer mi je pre 8 dana istekla garancija.

micko66 је рекао...

baci ga , kupi skuplji !

MK је рекао...

I ja imam lose iskustvo sa njima. Treba ih izbegavati u sirokom luku. Kupii sam kolica na kojima su ispucali tockovi posle prvog koriscenja i naravno reklamaciju nisu prihvatili jer navodno tockovi ne spadaju u garanciju... Sad imam kolica koja mi stoje i nicemu ne sluze.

Unknown је рекао...

50 Dana mi je kosacica stop u servisu stop na putu do servisa.uglavnom Nije na travnjaku .sa penzijom of 20 hiljada samo mogu da placem a ne da kupim Novu.ko zna gde je sada

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates