петак, 19. август 2011.

Paleta raja


Preda mnom su šest boja na paleti. Crvena, žuta, plava, zelena, bela i crna. Pano je još uvek beo dok bledo gledam četkicu koja jedva čeka da bude upotrebljena. Plaši se da je ne izdam ,mislim da previše veruje u mene. U glavi mi se mešaju slike koje stvaraju mozaik. Ali ja ne želim mozaik, želim savršenu sliku. Mislim o bojama. Povezujem prošlost, sadašnjost, budućnost. Ustajem i sada se nalazim ispred panoa, drhtavo držeći četkicu u ruci. Koja je boja idealan za početak?Odlučujem se za zelenu. Nanosim je lagano na list, još uvek veoma nesigurno. Bojim samo jednu polovinu lista. Plašim se da ja ovo neću moći. Sedam na fotelju, zurim u pano bojažljivim pogledom. Misao da ne odustajem me vraća na noge. Sada sam ponovo tu, licem u lice sa crtežom. Nastavljam da slikam. Plavom bojim drugi deo hartije. Volim plavu boju, stapam se sa njenom vedrinom. Nanoseći crvenu, u meni se budi zalazak sunca, zato dodajem i njega. Mešam crnu i belu, slikam mostić, a zatim i potočić kojeg čujem u glavi kako žubori. Već priželjkujem da se nađem na takvom mestu. Žutom bojom crtam maslačke preko zelenog dela i zamišljam kako uživam među njima. Ispod kože osećam njihov miris i toplinu. Odaljavam se za trenutak da sagledam svoju sliku. Mislim da veoma lepo izgleda. Savršeno je. Ne želim da pokvarim sliku dodatnim detaljima. Odlučujem da ostavim sve kako jeste. Spuštajući četkicu na sto, zaustavljam se i vraćam nazad pred pano. Nešto nedostaje. Shvatam da sam to ja. Doslikavam malenog čovečuljka na mostiću kako sedi, i posmatra plavi potočić. Sada je savršena. Bacim pogled na četkicu, i ona je zadovoljna, osećam to. Vraćam se u svoju fotelju, gledajući u svoj naslikan raj, zaspim. Sanjam žute maslačke, crveno nebo, potok koji žubori..

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates