петак, 19. август 2011.

Osnovac pravi aplikacije za Fejsbuk, sajtove, ima blog...

Čudo od deteta se u Srbiji obično vezuje za neki instrument ili sport. Ali Milan Kragujević je čudo od deteta za komjutere i programiranje. On ima jedanaest godina i već je napravio aplikaciju za čuveni Fejsbuk, ima svoj sajt i po potrebi pravi ih i drugima.

Milan živi u mestu Klenovnik kod Kostolca i u septembru će krenuti u šesti razred. Kompjuterima i programiranjem se, kako kaže, ozbiljno bavi od prvog razreda osnovne škole kada su mu baba i deda kupili prvi kompjuter.
- Mene svašta interesuje, a kad sam saznao za kompjutere godinu dana sam kukao da mi ga kupe. Sam sam počeo da učim o programiranju. Čitao sam razne časopise kao što je „Svet kompjutera“ i odatle sam dosta toga naučio. Onda sam na poklon dobio knjigu iz koje sam nauči o programu HTML, a posle i PHP - priča ovaj jedanaestogodišnjak za list "24 sata".
 

On je napravio aplikaciju za Fejsbuk - Lajkujem i sada se nada da će mu ona pomoći da zaradi novac kako bi mogao da kupi novi kompjuter.
 
- To je jedan servis na kojem ljudi mogu da pišu statuse i da ih lajkuju. I što bude bilo više poseta to je i više mogućnosti da neko klikne na reklamu i da ja dobijem novac. Za sada sam zaradio jedan evro od reklama - priča mali Milan.
 
Takođe, Milan još i skromno dodaje:
- Eto, molim vas da objavite da se moj sajt nalazi na adresi www.milankragujevic.com i da planiram da postavim i obaveštenje za posetioce da klikću na reklame kako bih zaradio za novi kompjuter, jer ovo što trenutno imam - to je nešto najgore na svetu i prilično je zastarelo.
 
Opširnije u štanpanom izdanju i na sajtu "24 sata".

(Blic) 

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates