среда, 23. новембар 2011.

Gde je problem?

Šta predmeta, ma ko će ovo danas da
uradi!
U redu, ali stvarno gde je problem?
Toliko mladih ljudi željni posla, željni dokazivanja, uspeha, sede kući ili rade poslove za koje se nisu školovali, a ljudi, ogorčeni, ljuti, lenji, nespremni za saradnju, nespremni da izađu ljudima u susret.
Šta je bilo gospodo i gospođe? U čemu je problem, gde to koči da poguramo?

Male su vam plate, mnogo se radi? Ili možda niste očekivali to radno mesto pa ste (,,baš mi je žao") razočarali.
Molim vas, ne odgovara vam posao pa dajte lepo otkaz, pustite mlade ljude da rade!
Zadovoljan klijent u prijatnom razgovoru
sa vrednim službenikom
Vi posao koji može da se odradi za najviše nedelju dana radite četri meseci. Koji je vaš problem, šta vam je više malo? Ma nesposobni ste eto to je.
E sada da se razumemo ne odnosi se na sve zaposlene već na samo pojedine od kojih zavisi dosta toga i koji koče druge zbog čega ostali ne mogu da rade svoj posao kako treba. Iskreno podsećate me na Šurdu iz serije ,,Vruć Vetar" kome očigledno posao kojim je pokušao da se bavi nije lego, jednostavno čovek nije sebe pronašao u tome. Siguran sam da ste gospodo a i gospođe gledali ovu seriju tako da razumete o čemu govorim.

Uglavnom kada god odem tamo, pa neprijatno mi je, to sve neki pogledi tipa: ,,Još mi je samo ovaj falio"! Pa ,,dragi moji" ja ne dolazim kod vas jer obožavam da ćaskam sa vama već zato što je posao koji radim nažalost vezan za vaš, tako da ste nužno zlo da se tako izrazim. Svaki odlazak kod vas je jedan izgubljeni dan, a zbog čega? Pa zbog vaše nesposobnosti.
Na pauzi sam!
Bez uznemiravanja molim!

I te pauze u udarno vremenu od navodno pola sata. Dobro de, nisam ni ja bez duše, pa i vi morate da se odmorite imate i vi
dušu.
Razumem ja sve to, sve se živo pomeša, pobrka. Pomešaju se adrese imena sve živo, pa i bolje je da odmorite nego nešto da zabrljate.



Ovaj posao nije za mene drugovi.
Samo mogu da vam kažem:
,,A sad adioo!
E tako samo se nadam da neće još dugo ovako jer vam preostaje samo jedna jedina prava dobra stvar koju bi ste uradili za sve nas a to je da kažete: ,,A sad adio"












(Bilo kakve sličnosti sa trenutnim stanjem u nekoj državi su slučajne. Izvinjavam se ako sam ovim tekstom nekog uvredio ili povredio)

0 коментара:

Постави коментар

Blogger news

Pažnja

Creative Commons лиценца
Ово Neke moje stvari - Blog , чији је аутор Milos MIladinovic, је лиценцирано под условима лиценце Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 util.Unported .
Засновано на делу на nms-s.blogspot.com.

Blogger templates